torsdag 17 november 2011

Trodde aldrig att jag skulle spendera så mycket tid i en hall som jag gjort på sistone. Efter att ha slipat ner hela trappan så håller jag nu på att grundmåla den. Vet inte om det kom mest färg på trappan eller i mitt hår, stod under trappan och målade. 


Nu ska den bara målas typ 2 gånger till och sedan ska vi sätta fast en luddig grå matta på varje trappsteg. Undrar om det kanske blir vår julklapp till oss själva nästa år! 


Nu ska bara tapeten upp 

Denna tapet ska vi ha bredvid dörren och hela vägen upp till ovanvåningen. 
Kan se det framför mig, undra om det kan bli den andra julklappen till oss själva?


I helgen ska jag göra eget julpynt med barnen tror jag. Ska ut i naturen och samla saker.
Förutom att vi ska ha ett kalas för lillebror - samlar kraft redan nu











1 kommentar:

  1. Vad fint det blir och vad flitiga ni är, jag är full av beundran!
    Älskar ditt nya bildkollage som logga, det blev väldigt "du"!
    Kram Anna

    SvaraRadera