onsdag 23 november 2011

Häftigaste tapeterna i stan

När vi frågade vilken tapet lillkillen Jonathan ville ha så fans där bara ett svar, BILAR.
Men då barn växer och en stor fototapet på "barn" bilar kanske är roligt ett år eller två så valde vi istället att smälla upp en fototapet på formula1 bilar, häftigt nu och lika häftiga om 10 år.



Min son Anton ville så gärna ha en rolig tapet i sitt rum också, tyvärr tycker jag oftast att man gömmer halva tapeten bakom skrivbordet eller garderoben. Men då kom vi på den snillrika ideén att tapetsera hans snedvägg istället, då ser man hela tapeten, fantastiskt bra ideé tyckte jag. 

Sen var jag bara tvungen att komma på något bra sätt att berätta ideén för min man, det är ju ändå han som skulle tapetsera en grymt mönsteranpassad tapet och det på en snedvägg. Han fixade det galant - vilken man jag har. 

Tur man kan beställa exakta mått på tapeten och klippa bort delar av tapeten om man inte vill ha hela bilden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar