lördag 12 november 2011

Drömmen om ett fint vardagsrum

Skulle egentligen kunna tänka mig att spendera dagen med att sitta på stranden och dricka kaffe o njuta av den fina dagen och titta ut över havet med min man. 



Istället har jag spenderat dagen med att dra ner de sista tapetresterna och slipat tapetkanterna. Inte det roligaste jobbet med renovering men det känns väldigt skönt nu när jag vet att vi ska börja tapetsera vardagsrummet imorgon. Efter 1 1/2 år så känns det ganska skönt att börja med vardagsrummet. Ska bli riktigt härligt att få inreda och ha fint till jul.


Min man har fått såga och spackla. 

I bakgrunden ser ni köket som någon gång ska få vita skåpsluckor samt nytt kakel och bänkskiva. Även ett nytt golv ska läggas. Men som sagt Rom byggdes inte på en dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar