söndag 16 oktober 2011

Hej!

Idag har varit en riktig röjar upp dag. Det blev två rundor till tippen med allt från badrummet, gamla garderober och nästan all inredning i tvättrummet/groventren. När vi slog ner väggen mellan badrummet och tvättrummet så blev det per automatik en början till att göra om där med. Puh vilken dag. Men det är riktigt skönt att få slängt massa, för det är en början till att få bygga något nytt och det gillar jag.

Jag hann dock ut i garaget en sväng för att titta till mina nya betong alster som jag har gjort. De blev så fina, mycket alster som ska säljas till jul.

Här är en del saker som jag gjort precis och ska ut för försäljning.




Efter 7 intenvisa städ och röjar upp timmar så är det nu soffan som gäller en stund.

Ha en härlig kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar