söndag 1 april 2012

Besök hos härliga vänner


I helgen besökte jag och min man några vänner som har 3 jättefina stugor i Listerby. En som de har renoverat, en som de har byggt om lite och en som de har byggt själva. 

Vi fick bo i den stugan som fanns på tomten när de köpte den. Den var helt underbar. Här är bilder från den. 

En sån här veranda har jag alltid drömt om!





Denna underbara kakelugn stod i vårt sovrum. 
Allt kändes väldigt genuint, tom ett litet tvättställ fanns där. Hur fint är inte detta!


Det är de små detaljerna som gör allt, och här fanns det många fina  detaljer. 
Undrar hur många som har kvar sina gamla Singer maskiner? Jag tycker de är så häftiga. 


Fanns tom en liten balkong utanför vårt sovrum. Ett par grader till så hade det blivit frukost på balkongen idag. Får kanske bli till sommaren. 


Så här fin var utsikten ifrån balkongen. En kaffe på denna balkongen en tidig morgon  hade nog gjort att jag suttit där länge länge.

Inte många båtar än i hamnen, men det kommer nog snart.


1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder!!! Du är jätteduktig på att fotografera!!!!
    Kram och tack själva!!:)

    Anette o Tony

    SvaraRadera